BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, 28 July 2011

Bile exam dah dekat ,

Assalamualaikum...


okeh ! seriusly aku cuak + gubra = takottttttt gler ! hehehe , mane tidak nye , TRIAL SPM dah dekat kot . persediaan nak "berperang" mcm xckop jea , peluru belom beli lagi , bom belom tempah , haa . banyak kan ! *enough fara , jangan dok melalut oke .


bile aku dok usha2 tnye akk abg yg dah spm ni , dieorg kate trial ni laa paling susa tahap nak membunuh . "kau fara , akk bukan nak kate ape lah , tp ingt trial ni mmg.....hmmmm , akk xtau lah nak cakap ape , xnak takot kan kau . tp realiti nye , mmg kau akn pening gler n kau akn melalak lepas dah jawab nanti . " ni laa , ayat seorang akak form5 due tahun lepas . 


lepas aku da dengar , aku wat muke selamber jea , sebab selagi aku xhadapi bnde tuh , selagi tu lah xde wujud nye perasaan takot tuh . *cakap besar bhaii , haha .
tp , kalau ckop study kite tuh , insyaAllah.....boleh jea jawabkan..papehal , berdoa saje lah pada yang Esa . okeh fara ! u can do it ! owwwwwyeeeaahhhh 1 :)


JADUAL TRIAL EXAM 


15/8/2011 : 8.00-10.15 ( bahasa melayu 1 )
            2.00-4.30 ( bahasa melayu 2 )


16/8/2011 : 8.00-9.45 ( bahasa inggeris 1 )
            10.30-12.45 (bahasa inggeris 2 )


17/8/2011 : 8.00-9.00 ( sejarah 1 )
            10.00-12.30 ( sejarah 2 )


18/8/2011 : 8.00-9.15 ( matematik 1 )
            10.00-12.30 ( matematik 2 )
            2.00-4.00 ( agama islam 1 )


19/8/2011 : 8.00-10.40 ( agama islam 2 )


minggu tok subjek killer !


22/8/2011 : 8.00-10.00 ( add math 1 )
            2.00-4.30 ( add math 2 )


23/8/2011 : 8.00-9.15 ( fizik 1 )
            10.00-12.30 ( fizik 2 )
            2.00-3.30 ( fizik 3 )


24/8/2011 : 8.00-9.15 ( kimia 1 )
            10.00-12.30 ( kimia 2 )
            2.00-3.30 ( kimia 3 )


25/8/2011 : 8.00-9.15 ( biology 1 )
            10.00-12.30 ( biology 2 )
            2.00-3.30 ( biology 3 )

then , lepas da hadapi semua bnde alah tuh . aku , aku , aku dapat beraye dengan syooookkkkkk !!!! yes ! hahaha , * rlex fara , blom raye lagi oke . :P


oke lah , that's all . daaa ! 


 *aku merenung mase hadapan yg terlalu jauh.....hahaha ! 

No comments:

Post a Comment